Nedenfor er en liste over de hyppigst stillede spørgsmål om vores rengøringsservices. Vi håber, de er nyttige.

Er der behov for en langvarig kontrakt for service?

Absolut ikke. Vores tjenester leveres og tilpasses efter dine behov og vi gør vores ypperste for at passe ind i din travle hverdag. Der er ingen langsigtede kontrakter eller forpligtelser. Vi tilbyder sågar engangsydelser som hovedrengøring. Dog kan du sagtens vælge at få en langvarig kontrakt, såfremt det er dette du ønsker.

Hvad er jeres minimum antal timer for rengøringsopgaver?

Vi tager minimum opgaver med svarende til 2 timer. 

Hvad er inkluderet i standard rengøring?

Standardrengøringen inkluderer:

  • Stue, værelser, gangareal
  • Borde og øvrige vandrette møbel-flader aftørres på ryddede flader.
  • Sofa, stole og øvrige sidde-arrangementer af-børstes eller støvsuges efter behov.
  • Gulve støvsuges.
  • Gulve vaskes.
  • Køkken
  • Udvendige vandrette og lodrette overflader i køkkenet aftørres.
  • Køkkenvask rengøres.
  • Borde og stole aftørres efter behov.
  • Gulve støvsuges.
  • Gulve vaskes.
  • Badeværelse/r
  • Toiletkumme rengøres grundigt ind- og udvendigt.
  • Håndvaske rengøres.
  • Hane og spejle pudses og flisevæggen omkring disse renholdes.
  • Brusekabine rengøres.
  • Gulve støvsuges.
  • Gulve vaskes.
  • Øvrige opgaver
  • Støvaftørring af frie overflader i nå-højde såsom billedrammer, hylder, vindueskarme og TV.
  • Større figurer og andet inventar afstøves.
  • Spindelvæv fjernes.
  • Der støvsuges under sofa og senge hvor man kan komme til.
  • Én gang om måneden:
  • Lamper aftørres.
  • Paneler aftørres.

Faktorer som har indflydelse på, hvor lang tid rengøring for hver 50 m2 tager:

  • Kæledyr
  • Gulvtype
  • Køleskab
  • Mikrobølgeovn
  • Antal og størrelse af glasvægge i badeværelse(r)
  • Ovn
  • Emhætte
  • Mønstre i døre som skal aftørres i fx klassiske huse/lejligheder
  • Specielle ønsker og behov m.v.

Inkluderet:

✔  Alle til opgaven nødvendige midler, redskaber og materialer

(dog ikke eventuelle special-sæber og olier til gulve)

✔  Fair lønninger til vores rengøringsassistenter

✔  Transport

✔  Administration

✔  Forsikringer (lovpligtige).

Hvor længe har du rengjort hjem?

Vi har leveret professionelle husrengøringstjenester siden 2013.

Er du forsikret?

Ja. DanRengøring er fuldt forsikret med ansvarsforsikring for at beskytte dit hjem og for at give dig ro i sindet.

Hvilke byer betjener du?

DanRengøring ApS tilbyder rengøring i huse, lejligheder, skurvogne, klinikker og  og rengøring af kontorer i følgende områder:
Hovedstaden, Sjælland, Syddanmark, Midtjylland, Nordjylland. 

Hvad er inkluderet i din rengøringsservice?

Gennemgå vores grundige husrengøringsliste for at få en liste over tjenester vi udfører for hver type rengøring.

Hvad er grøn rengøring i hjemmet?

Vi forkæler alle vores kunder med vores miljøvenlige og skånsomme rengøringsmidler. Der er ingen ekstra gebyr for dette. Forskellen er, at dit hjem rengøres med naturlige rengøringsprodukter for effektive resultater. 

Leverer du rengøringsmaterialer?

Vi udstyrer alt hvad der er nødvendigt for at rengøre dit hjem. Materialerne og midlerne er inkluderet i prisen.

Hvad skal jeg forvente ved min første aftale?

Vi ankommer til dit hjem på et aftalt tidspunkt. Vi vil være udstyret med alt det rengøringsudstyr, der er nødvendigt for at rengøre dit hjem eller kontor grundigt. Din første aftale tager generelt længst tid, da vi har brug for tid til at blive bekendt med et nyt miljø og komme til bunds i rengøringen. Efterfølgende tager det hurtigere tid at rengøre.

Skal jeg gøre noget, før i ankommer?

Den bedste måde at forberede sig på, er ved at rydde op så meget som muligt, således at det er nemmere for rengøringsassistenten at komme til. På den måde kan rengøringsassistenterne fokusere på deres indsats på at fjerne støv og snavs. Det er for eksempel bedst hvis du rydder op, så der ikke ligger legetøj eller andre ting på gulvet.

Kommer jeg til at have en fast rengøringsperson ved hvert besøg?

Ja. Du vil have den samme rengøringsperson for hvert besøg. Vi ved, hvor vigtigt det er at have nogen, du kender, og som du har tillid til at rense dit hjem eller kontor. Du vil have en individuel arbejdstager eller et team på to rengøringsassistenter (samme team) til hver rengøring. Den eneste undtagelse er sygdom eller krisesituationer, men så ringer vi dig op og koordinerer, hvis du ønsker udskiftninger, eller hvis vi skulle flytte eller annullere rengøringen.

Skal jeg være hjemme når der bliver rengjort?

Nogle kunder foretrækker at planlægge rengøringsaftaler, mens de er på arbejde eller er ude om dagen, mens andre kan lide at være hjemme under processen. Dette er op til dig. Uanset din tidsplan, er du sikker på at modtage overlegen husholdningstjeneste - garanteret!

Hvad koster det at få mit hjem rengjort?

Omkostningerne afhænger af, hvor stort dit hjem er og den nødvendige rengøringsmængde. De gennemsnitlige omkostninger til rengøring af husholdningen er 320 kr. i timen.

Gennemsnitsomkostninger for én gang grundig rengøring (hovedrengøring) er 400 kr. i timen.

Disse priser inkluderer alle rengøringsmidler, vores rejseomkostninger, moms og fair løn for arbejderne.

Hvad koster det at få mit kontor rengjort?

Omkostningerne afhænger af, hvor stort dit kontor er og den nødvendige rengøringsmængde samt omfanget af de ønskede rengøringsopgaver. De gennemsnitlige omkostninger til rengøring af husholdninger kan først fastsættes når vi har set kontoret. Kontakt os for et uforpligtende tilbud på rengøring.

Gennemsnitsomkostninger for én gang grundig rengøring (hovedrengøring) er 400 kr. i timen eksklusiv moms.

Disse priser inkluderer alle rengøringsmidler, vores rejseomkostninger, moms og fair løn for arbejderne.

Kan jeg melde fra en planlagt rengøringsaftale?

Hvis du forventer at ændre en aftalt tid, vil vi, ideelt set, gerne have at du gør dette mindst 24 timer før, for at undgå at assistenten kører ud forgæves. 

Hvordan kommer I ind I mit hjem på mine planlagte rengøringsdage?

Vi overlader dette til dig. Uanset hvad du føler dig mest tilpas med. 1. Du kan give os en nøgle. 2. Du kan efterlade en nøgle under en dørmåtte rengøringsdagen. 3. Du kan give os koden til garagen. 4. Du kan lade døren være ulåst dagen for rengøring.

Hvad hvis jeg ikke er tilfreds med min rengøring?

Din tilfredshed er meget vigtig for os. Derfor tilbyder vi 24 timers garanti. Hvis du, imod forventning, ikke skulle stille dig tilfreds med din rengøring i hjemmet, skal du bare ringe til os inden for 24 timer efter din rengøring. Derfra vil vi tilbyde at komme tilbage og udføre en korrigeret rengøring på de områder du er er utilfreds med, på vores regning, uden ekstra omkostninger for dig.

Tilbyder i gavekort til hus rengøring?

Ja. Du kan købe et gavekort til rengøring når som helst. Du kan gøre dette enten via forespørgsel eller ved at kontakte os direkte, enten via mail, telefonisk eller via vores hjemmeside.

Hvordan og hvornår betaler jeg for mine rengøringsservices?

For rengøring op abonnement basis, sender vi regninger én gang hver måned. Vores automatiske bogføringssystem opretter en regning ved midnat den sidste dag i måneden. Vi accepterer de fleste større kreditkort og betalingskortbetalinger. Vi accepterer dog ikke kontanter.